Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Hoppträning

Kategori: Mimmie

Igår var de hoppträning på utebanan.

Jag tycker de gick sådär. Jag kände mig inte fokuserad och de kändes som om vi bara lallade runt mest. Men min tränare tyckte att de gick super bra och hon va jätte nöjd! Kul när de kan vara olika känslor. De kan även vara att de blir annorlunda för att man är utomhus. Däremot tycker jag min sits har blivit mycket bättre, jag känner mig inte alls lika obalanserad som förut. Plus att jag inte jaga fram allt utan jag väntade ut hindren och väntade på språnget. En gång var jag för passiv så han stannade, men sen blev de bättre.

Men de kommer filmer upp senare idag, jag ska lägga upp dem så fort jag är hemma från stallet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: