Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Bilderna blir sena!

Kategori: Mimmie

Har vart i stallet och jobbat lite. Hade lunchstallet idag så jag släppte in, mockade och sopade lite. Gick ganska fort hästarna va snälla och sprang snällt in i sina spiltor.

Efter de badade vi Figaro inför tävlingen imorgon, tvättade de vita på benen med skimmelschampo 2gånger för att de ska bli extra vita! Sen tvättade vi svans och friserade honom lite. Nu är han snygg! Mys kompis skulle rida lite då bägge hon&jag inte mår på topp.

Jag åt nyss en stor tallrik med tahimat så nu är jag helt full imagen och ska vila lite med en film, snart kommer en kompis hit och vi ska spela sims och ta de lugnt hela kvällen. Bilderna blir som sagt lite sena då jag inte har fått dem en, men de ska fixas! Ni ska få se massa mysiga vårbilder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: