Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Globen

Kategori: My

På lördag blir det globen horse show, ska åka inn med tjejer från stallet, kommer ihåg förra året det var globen, då hade jag nämligen fått hem Figge dagen innan den 27 november.

Så på lördag har det varit jag och figge ett år, tänkte komma med en samling med vad vi lyckats göra under detta år sen på lördag.

Jag ska in på kvällsshown på lördag och risken finns att man shopar mer än vad amn behöver...

Men ngr saker jag ska kolla på extra är:

Ridbyxor
Hjälm
Täcken
Handskar
Hund täcke
Hund refelx

Känns väll dock lite dumt att kolla ridbyxor och hjälm då jag förmodligen inte kommer rida på 4-5månader, men kan alltid vara bra att ha sen, man ska tänka frammåt.

Några undrar om figaro kommer stå när jag vilar efter operationen, men det kommer han inte att göra, blir han bra nu kommer min syster ta över och rida igång samt träna och tävla honom under våren i dressyr. Så han kommer gå att följa iaf.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: