Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Globen

Kategori: My

Har ikväll varit på globen, det bästa var Ankys clinic och kamelerna.
Så lite dressyr fick jag, en kamel som gör byten i varje och anky visade även hon byten i varje på hennes quarter.

Blev dock inte så mkt häst shoppning hann knappt gå i annexet, men funderar på att åka inn imorgon igen bara för att gå där i lugn och ro. Fick med mig ett stall och ett vinter täcke, nya stigbyglar och saker till min hund som reflexer och täcken.

Hoppas att vädret lugnar ner sig så att jag kan ta mig in till imorgon, skulle vara skönt att ha en dag bara för shopping, skulle väldigt gärna vilja se dressyren imorgon, men svårt att få med sig ngn för enbart dressyr tittande :)

God natt på er, min klocka är 02:30 och det är mer än någonsin dags för sängen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: