Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

vilken dag!

Kategori: My

Upptäckte imorse att en av Figaros skor hade ramlat av nästan helt, chansen att man hittar en hovslagare på en lördag visade sig vara totalt omöjlit!

Så var i princip på väg att strycka mig från morgon dagens tävlingen när jag får svar att hovslagaren från gran stallet kan komma och slå på en sko imorgon bitti, detta gjorde då så klart att jag inte skulle hinna till första starten eftersom jag skulle starta vid 8 och hovslagaren kommer mellan 7-8. Då blev det en massa panik ringande runt till klubben som har tävlingarna för att se om det går att ordna. Idag hade jag tur, de kan flytta ner mig så jag kan starta båda klasserna.

Två ggr tur på en dag, hur mkt ska behöva gå dåligt imorgon nu? inget hoppas vi *pepper, peppar* 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: