Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Vila

Kategori: My

Figaro vilade igår men var där och klappade om honom samt gav honom hans extra mat. Idag ska jag upp och Longera lite tror jag, vi har lunch och kvällsstallet så har ganska mycket tid på mig i stallet. Igår åkte jag även till skomakaren och lämnade in mina stövlar för att förminska dem, de ar blivit alldeles för stora. När jag kommer hem efter jobbet idag ska jag också lägga en beställning från hööks, passar på när det är frakt fritt! :)

Kommentarer

  • fridan säger:

    oj såg att du hade skrivit en kommentar till. letar en häst till för jag vill ha ytterligare en att utvecklas med helt enkelt :)

    2011-07-19 | 14:35:46
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: