Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

uppdate från Skåne!

Kategori: Mimmie

Hallå!

Jag har inte bloggat på bra många veckor, MEN de beror på att jag har packat mina saker och dragit från stan! Nu mera bor jag nere i skåne, jobbar och sliter i ett stall. Rider minst 2 hästar om dagen och gör allt annat som hör till. Bor på gården och har de bra. Tänkte ni skulle få börja hänga med och se vad jag gör hela dagarna. Ni får stå ut med kassa bilder och inte mycket ridbilder då jag inte har tid att be nån fota mig hela tiden, kommer kunna lägga upp lite då & då.

Hästarna jag rider just nu:



Calderon ( carl eller calle)
f.2007 e. Quite easy

Snäll och go liten häst, kan ibland få för sig att göra bus men är oftast som en liten bebis.



Tindra
f.2005 e. Quite easy

Helsyster till Carl. Superfin häst, riktigt ärlig och härlig ;) hon va gräslig när jag kom men blir bara finare och finare att rida. har tävlat upp till 120cm men de blir snart högre om jag får bestämma.

/Mimmie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: