Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

så trött så trött

Kategori: Mimmie

Jag har jobbat själv nu sen i fredags och kan berätta att de har tärt på mig! Jag lever ihop med min kaffebryggare. Imorse vaknade jag av att jag drömmde om kaffe, sen när jag vaknade hörde jag mig själv säga vem? kaffe? haha! Sen gick jag zombie liknade till kaffebryggaren.

Iaf idag har vart en lugn & bra dag. Dock har jag inte följt rutinerna så de har vart lite kaos. Jag släppte in & ut hästar hela morgonen... Först skulle några in sen skulle några ut sen skulle jag byta plats på några osv osv.. Va inte klar i stallet förens halv 12! Just nu har vi 13 grader varmt och storm. Alla hästar är ute, jag låssas som de inte regnar! Kan inte ha dom inne tre dagar i rad! Så efter min lunch får dom komma in. Alla utom Tindra och Cavven! Tror oskan är på väg också... suck! Sommarvärme vad är det...

Tindra mitt hjärta ska stå idag.. ska leka med lillebrorsan ist, han ska få ett arbetspass med mycket trav-skritt övergångar.

nu ska jag koka nytt kaffe & sen ska jag vila, TJARRÅ!

/mimmie

Kommentarer

  • Elin säger:

    Mysig blogg :)



    SV: hehe ja svart är snyggt :D de passar ju till allt med :p

    2011-07-24 | 13:45:39
    Bloggadress: http://elinlagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här: