Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

ridförbud?

Kategori: Mimmie

Min workbuddy har gett mig ridförbud, hon är rädd om min hälsa... Min axel är inte bättre en, men jag lever ihop med smärtstillande. Att sova är inte kul, kan inte ligga på den sidan utan måste ligga på andra sätt, skit jobbigt att vända på sig dock.

Så idag har jag mockat lite, städat lite, fixat här hemma lite, pillat på små saker och försökt hitta saker att göra. Jag tycker de är tråkigt. Efter lunch ska jag stå i ridhuset medans hon rider på sin häst och sen ska hon rida min fyråring åt mig. Min 6åring ska få sommarlov tills jag är frisk i armen. Hon har gått hårt nu sen jag kom, kan vara bra för henne att tänka lite. Dock kommer hon vara snorpigg när jag sitter upp igen hihi.

Idag har vi för första gången på bra länge sol här ute, hur härligt som helst! de börjar bli riktigt varmt också, yaay! Hästarna mår som kungligheter ute i hagen.


Cavaliero - 4åring arabvalack

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Har du varit hos doktorn med axeln? Låter inget vidare! Hoppas du blir frisk och kry snart!!

    2011-07-26 | 14:12:14
    Bloggadress: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: