Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

provridning

Kategori: Mimmie

Idag kom de några för att kolla på en häst vi har till salu här. Jag stog på backen för att hjälpa henne lite, både i ridning & hoppning. Jag tycker att hon löste lille hästen bra och hoppas nu att dom väljer att köpa honom!

Annars har dagen varit väldigt lugn! Alla hästar har skött sig exemplariskt och hela stallet är städat och iordning. Imorgon är min workmate ledig så jag ska ta hand om alla grisar själv.. Just nu sitter jag och inväntar min lunch. De blir biffgryta med toast. Sen efter lunch ska jag ta hand om höet och sen putsa massa läder. Gud vad kul de är att vara skadad...

vill ni se bilder på nått spciellt när nere från eller har ni några frågor?

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Kan du inte visa fler bilder på hästarna samt gården och berätta typ mera om vad du gör där, hur länge du ska vara där ok så?

    2011-07-27 | 13:02:51

Kommentera inlägget här: