Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Msv debuten

Kategori: My

Har fått lite frågor om detta. Jag kommer starta MSVC:1 i Vallentuna den 13 augusti, kommer rida LA:3 som förklass.

Anledningen till att jag bestämmt mig för att ta steget upp till Msvc är för att vi legat stadigt på placeringar under hösten på LB, det finns inte många tävlingar som har två klasser i LA under samma dag och jag känner att vi är färdiga i LB, vistt kommer det kanske ske att vi rider ngn LB under hösten för att tävlingen ligger bra i planeringen och likande men vi siktar på LA/Msvc.

Jag har inga stora förhoppningar om super poäng i MSVc utan ser det som en utmaning och en möjlighet för mig och figge att utvecklas. Han har svårt för samlingen som krävs, men det blir många träningar och arbete för att finna styrka.

Passar på att svara på en läsarfråga vem jag tränar för och svaret är att jag under hösten kommer rida främst för Anna Nilsson.



Nya bilder ska tas i veckan som kommer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: