Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

lunchbreak

Kategori: Mimmie

Idag har jag hunnit rida Calle. Han gick helt ok! Han är ganska sent tagen och har inte rikigt fått gå ordentligt. Men han börjar hitta stöd och en bra arbetsform. Jag tycker de blir mer och mer kul att rida på han. Nyss åkte min workbuddy hem över helgen så jag är helt ensam i lägenheten just nu... Hjälp!

De regnar i skåne idag.. Alla hästar står inne då så jag måste mocka en gång till snart, undrar om jag ska göra de före eller efter träningen med leif. Ska hoppa tindra efter lunchen. KUUL!

Nää nu har jag inte tid till de här, ska sätta på Veronica maggio på mobilen och gå ned till stallet. Herrå!!



MY JAG VILL OCKSÅ VARA MED I HEADERN!!!!!!!!!



en av hagarna just nu. poolparty?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: