Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

lunchbreak

Kategori: Mimmie

Hallo!
Idag är början på min 6te vecka här nere. Tiden har gått så fort! Älskar nästan varje minut av detta ställe. Axeln är som den är, kan nog inte svara på om den är bättre eller sämre... Har iaf lyckats mocka några boxar och vägt upp en massa hö. Min workbuddy är hemma igen så hon har fått dra de tunga lassen haha! Hon ska även få longera en av mina hästar idag så ska jag försöka rida den andra. Får se hur det går. Tack för allas omtanke igår, det värmer!

Ja väderet är oförändrat, dock går alla ute just nu. Jag fick en liten sovmorgon i morse, skönt! Idag vaknade jag iaf inte av att jag skrek KAFFE!

saknar lille chess!

sänder även en tanke ut alla drabbade i norge samt deras nära&kära <3

/mimmie

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Sv. Tack för tipsen.

    Rider redan för C, min tränare och arbetsgivare och en annan tränare och filmar flitigt så jag har ett litet hum om vad som är felet och vi jobbar på det.

    Fick bara ett liten depression efter passet idag när det absolut inte fungerade. :( Att det ska vara så svårt att rida! När en sak fungerar får man börja om med en annan. MEn det är väl därför man håller på :)

    2011-07-25 | 12:28:26
    Bloggadress: http://camillahastskotare.blogg.se/
  • natalie säger:

    hoppas du får en fin dag =)



    fin bild =)

    2011-07-25 | 12:35:47
    Bloggadress: http://natalienygrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: