Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

kom nyss från stallet

Kategori: Mimmie

Kom precis hem från stallet. Red Tindra nu på kvällen och de gick väll så där. Hon har ju stått inne idag så de pös lite ur öronen på henne. Ställde mig upp och lät henne galoppera. Sen red jag henne låg och lät henne trava på. Under tiden prata jag med en kompis i telefon. Väldigt kul att rida och berätta om hästen för henne när jag rider hästen haha! hon hade nyss kommit hem från rhodos och ville veta allt om nya stället. I slutet var tindra väldigt fin och lugn. Imorgon ska hon få gå ute hela dagen oavsett väder!

Calle fick stå idag, jag varken hade tid eller ork att hinna med honom. Men de gör inget om han vilar. imorgon blir de travjobb och lite galopp. Tjoho!

/mimmie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: