Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

Flygfän!

Kategori: My

Idag när jag plockade in Figge från hagen beetede han sig väldigt underligt, han travade runt mig, tvär nitade och bockade och hade sig. Det var nära att jag tappade han ngr gånger vilket aldrig hänt tidigare!!!

Det var väldigt mkt flygfän och broms i luften samt mängder med flygmyror, gissar på att de var anledningen till hans beetende. Men då jag hade täkt rida ut idag känndes det inte så lovande, han var svettig och anfådd när han kom in i stallet så jag borstade och pysslade om honom ist och gav honom hans extra mat och lät honom vila. Imorgon är det träning för Anna igen :)

Kommentarer

  • fridan säger:

    usch dom är inte roliga, insekterna :(



    sv: jag brukar också be om att få starta sent iaf...

    2011-07-27 | 13:29:18
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se/

Kommentera inlägget här: