Systrarna Sonntag

Följ med oss genom motgång och framgång med hästen Batman

buhu!

Kategori: Mimmie

Nepp axeln är inte bra nog för att rida med. Tindra får stå ett tag till...

Idag ska jag hålla lektion för en tjej jag inte haft lektion för innan. Så en helt ny elev, kul! Vi ska ha lite lätt hoppträning med små hinder. Awesome!

Ikväll ska jag få åka till Helsingborg för att hänga med lite polare och sen även sova där. Imorgon är jag ledig så de blir inte några inlägg från mig mer förens kanske imorgon.

C YA!

Kommentarer

  • Amanda- ponnyryttare & fotograf säger:

    Sv: Förlåt för försening på svar på din kommentar, men jag har inte haft så mycket tillgång till internet! Tack så mycket, blir jätteglad :D Du har också en superfin blogg och hästar! :D

    2011-07-30 | 17:10:12
    Bloggadress: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här: